هرمز نو

دلمشغولی های یک جنوبی

هرمز نو

دلمشغولی های یک جنوبی

حسرت یک دیدار ( دعوت به همکاری )

از همان اولین روزهایی که با شعر و ادبیات همراه شدم با نام و شعر او آشنا شدم نامش را همواره بزرگ می داشتم و شعرش را دوست ...آن روزها وسوسه دیدار او آرامم نمی گذاشت باید او را از نزدیک می دیدم چند پرسش در مورد شعر او و ....خبر کوچ نابهنگام او حسرت این دیدار  را برای همیشه در من باقی گذاشت شاید به همین دلیل باشد که در تمام این سالهای بعد از رفتنش یاد و نام او مرا آرام نگذاشت. 

موضوع پایان نامه بی گمان بهانه ای بیش نیست اما با هر ترفندی که بود موضوع پایان نامه فوق لیسانس  من بررسی زندگی و نقد شعر « ابراهیم منصفی » است شاید این بهانه عطش سیری ناپذیر مرا از بودن در کنار شعر ابراهیم منصفصی مرهمی باشد می دانم که این کار چندان آسانی نیست اما من آن را آغاز کرده ام...  

 

 

البته این آغاز راه دشواری است شاید در نگاه اول در مورد رامی فراوان گفته باشند اما بدون شک در مورد نقد شعر او بسیار اندک قلم زده شده است . من منابع بسیار کمی در اختیار دارم هنوز نتوانسته ام دوستان و نزدیکان او را ببینم بسیاری از پرسشهایی که قرار بود از خود او بپرسم هنوز ناگفته باقی مانده است و تنها امید من در این راه دشوار به لطف و کرم عزیزانی است که اطلاعات حتی اندک خود را از من دریغ نکنند بی صبرانه منتظر یاری ارزشمندتان هستم 

ایمیل من : yadi_238@yahoo.com     تلفن تماس : 09173657050

نظرات 10 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام خوبید ببخشید با عرض پوزش و البته بی مقدمه کسی هست که برای رهن و حتی اجاره منزل احتیاج مبرمی به کمک داره من برای همه کسانی که وبلاگشون چزو وبلاگ های به روز بود پیغام گذاشتم اگر کسی رو میشناسید که بتونه کمک کنه به من اطلاع بدید ممنون
ضمنا وبلاگ فوق العاده ای دارید

ماهی بالی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

خدا یارت برادر سعی میکنم خبر این تلاش را به دوستان دیگر برسانم.
چند سال پیش ابراهیم پشتکوهی نقدی بر شعر منصفی نوشت با این عقیده که اگر میخواهید کسی را نبود کنید فقط از او تعریف کنید خیلیها آن نقد را توهین به منصفی دانستنند و نهایتن آن یکی ابراهیم متهم شد به تلاش برای مطرح کردن خود از طریق خراب کردن دیگری.
در هر صورت امیدوارم از برخورد های متحجرانه خسته نشوی

موروک گلمپا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ http://morook.Blogfa.com

به به فامیلو خومون سر به ما هم بزن فامیل

..... جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام شهرجوی قدیمی چندی پیش دوهفته ای میهمان شهر با صفای شما بودم.جوانانی سراسر عشق و تلاش.اتفاقا اون سالن فرتوت را هم رفتم تمرین تئاتر دوستانت را هم دیدم عالیست شهر شما سرشار از هنر است اما کسی قدر نمیداند.روزهای اول اقامت در میناب سراغت را گرفتم اما نمیدانم چرا شاید مشغله بسیار موجب فراموشیم شد .الحمدلله که کاروبارت روبراه است وغنچه لبخند همواره بر دل.من هیچ وقت میناب ومردم وهنرمندانش را فراموش نخواهم کرد.از دوستان قدیمی شما در کانون پرورش فکری

حرفه و فن میناب شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ب.ظ http://minabtechnic.blogfa.com

سلام همکار گرامی

موفقیت را برایتان آرزومندم.

پاینده مانی و جاودان.

بدیس چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام استاد.موضوع عالی را انتخاب کرده اید برایتان آرزوی توفیق دارم

جاسم تمیمی چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ق.ظ http://soojeh.blogsky.com

سلام
پیروز و سربلند

رامی دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام.
عید و سال نو بر شما مبارک.
استاد منصفی چندین سال از عمر خودش رو منطقه ما سپری کرد. اما سن بنده کفاف نمی کند تا چیزی از او بگویم. هر چند دوستان بسیاری دارد که همیشه از او یاد می کنند...
کاش یکی برای پایان نامه خودش مستندی از زندگی استاد را تهیه می کرد... من شدیدا علاقه مندم...

hamed z سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.shabane71.blogfa.com/

سلام.در این مهم ,اگر کاری از دست من برمیاد انجام می دم .

ندای جنوب جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ق.ظ http://www.nedayejonub.blogfa.com


دوستان عزیز؛در نهضت روشنگری و تنویر افکار عمومی برای سرافرازی هرمزگان ،به شما خوبان پیوسته ام .منتظر اظهار نظرها ،انتقادات و پیشنهادات سازنده شما هستم.دوستتان دارم www.nedayejonub.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد