هرمز نو

دلمشغولی های یک جنوبی

هرمز نو

دلمشغولی های یک جنوبی

مسافر جشنواره فجر

یک...مدتی بود بهانه های مختلف دست به دست هم داده بود تا بازهم به روز کردن این صفحه به تاخیر بیفتد امتحانات مدرسه و قطع اینترنت و...خدا کند که این بهانه های خود ساخته کمتر سراغم بیاید.


دو...چند ساعتی می شود که از مسافرت اصفهان آمده ام برای آزمون دکتری رفته بودم سال اولی بود که در این آزمون شرکت می کردم دیدن سوالات و سطح رقابت اگرچه دشوار و نزدیک به نظر می رسید اما امیدواری های زیادی را برای من به همراه داشت.


سه... آخر این هفته باید برای شرکت در مرحله پایانی جشنواره شعر فجر به تهران بروم مقدمات این کار فراهم شده است تا به عنوان یکی از راه یافتگان به مرحله پایانی در این جشنواره شرکت کنم و  شعر خوانی هم داشته باشم.



نظرات 2 + ارسال نظر
صالحی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ

جنوبی ام برادر درد جنوب رامیدانم
سلام وعرض ادب دارم
ضمن تبریک انتشارکتابتون آرزوی سلامتی وبهروزی را برایتان
دارم
جناب آقای شهرجو درکلاس درس سال چهارم شعری زیبا رو قرائت نمودی که فقط مصرع بالا توذهنم مونده.(سال ۱۳۷۳)
اگه براتون امکان داره اونو برام ایمیل کنید خاطره هاروزنده میکنه.
به امید دیدار

ابوذر آزاده پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

با سلام خدمت شما و عرض تبریک

من ابوذر آزاده هستم فارغ التحصیل زمین شناسی از شیراز
خیلی خیلی علاقه دارم به مناطق جنوب کشور خصوصا جزایر جنوبی (( قشم / هنگام و هرمز ))
تا به حال خیلی به قشم و هنگام سفر کردم و از زیبایی های این جزیره بکر خیلی دیدم . ولی به تازگی با جزیره هرمز و مناظر زیباش آشنا شدم . به دنبال اطلاعاتی از این جزیره بودم که وبلاگ شما را پیدا کردم . من بعد از عید نوروز با یه گروه ۴ نفری با تجهیزات کامل یه سفر یک هفته ای دارم به جنوب . خیلی دوست دارم بتونم حد اقل یک روز هم برای جزیره هرمز وقت بگذارم . ولی از این جزیره اطلاعات کافی ندارم .

اگر لطف کنید و کمکم کنید ممنون میشم ...

راه رسیدن به هرمز از قشم هست یا بندر عباس ؟
چون ماشین را نمیتونیم به جزیره بیاریم برای رفت و آمد و تردد در جزیره چکار باید کنیم ؟
برای رسیدن به کوه نمک و اون کوه قرمز رنگ معروف چقدر مسیر را باید طی کنیم ؟

اگر سایت یا منبعی هم معرفی کنید که اطلاعات کامل داشتخه باشه ممنون میشم .
باز هم به وبلاگتون سر میزنم .
با تشکر . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد