هرمز نو

دلمشغولی های یک جنوبی

هرمز نو

دلمشغولی های یک جنوبی

تهران نگاری (۲)

برای نوبت صبح بازدید از موزه فرش را برنامه ریزی کرده بودند این یعنی صبح یکشنبه از شعرخوانی خبری نیست.دیشب وقتی با مسلم داشتیم برنامه را مرور می کردیم متوجه شدیم تا چند ساعت قبل از پرواز روز سه شنبه هیچ وقت خالی نداریم . 

امروز صبح بازدید از موزه فرش را بی خیال شدیم و به عشق کتاب به خیابان انقلاب رفتیم خیابانی که برای هر بازدید کننده ای بوی علایق خاصش را می دهد برای من لبریز از بوی شعر بود بود دیدن آن همه شعر و شاعر در قالب کلمات هیجان خاصی را به همراه داشت. 

 وقتی پس از یک نصف روز پرسه در خیابان انقلاب به هتل لاله برگشتیم تنها فقط برای خوردن نهار فرصت داشتیم و بلافاصله به سمت مجموعه کاخ سعد آباد حرکت کردیم فاصله میان هتل تا مقصد فرصت خوبی برای یک خواب نیمروزی بود البته بسیار اندک. 

بازدید از مجموعه کاخ سعدآباد با حس عجیبی همراه بودحسی که میان تردیدو یقین ...ترس و امیدو...معلقت می کرد. 

برنامه شعر خوانی نوبت عصر امروز در فضای قهوخانه سنتی سعدآباددنبال شد فضایی که البته بسیار راحت و دلچسپ بود اما به باور من برای شعرخوانی چندان مناسب نبود. مسلم محبی امروز شعرخوانی داشت که با استقبال نسبتن خوبی مواجه شد .برنامه زنده موسیقی سنتی و شام پایان بخش برنامه های امروز بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ http://geofun1.blogsky.com

سلام یداله جونم وبلاگ واقعا خوبی داری ، از مطالبش استفاده کردم.
میخواستم روشی بهت معرفی کنم که در کنار وبلاگنویسی درآمد هم داشته باشی. اونم خیلی!
5 دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.
من خودم از این روش استفاده میکنم و با یه ذره فعالیت بیشتر کلی پول هم به جیب زدم.
خیلی ساده س ولی واقعا درآمدزا
امتحانش ضرر نداره
یک وبلاگم ساختم که میتونی برای جزئیات بیشتر بهش سر بزنی.
اینم آدرسشه :
http://geofun1.blogsky.com
اگه اومدی نظرم بده تا لینکت کنم و اگه منم با عنوان (کسب درآمد با وبلاگ) لینک کنی ممنون میشم
خوشحال شدم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد