هرمز نو

دلمشغولی های یک جنوبی

هرمز نو

دلمشغولی های یک جنوبی

موفقیت تازه برای فرزندان میناب

هنوز شیرینی موفقیت عارف و کسب رتبه سوم کشوری او برای مان باقی است والبته شیرینی این رتبه بی شک تا مدت ها برایم باقی خواهد ماند ولی گروه دیگری از دانش آموزان مینابی تحفه ی تازه ای آورده اند آنها که برای شرکت در سی یکمین جشنواره هنری دانش آموزان سراسر کشور به نیشابور اعزام شده بودند توانستند در بین تمام گروه های شرکت کننده از سراسر کشور،عنوان گروه ویژه را کسب کنند و جایزه 25000000ریالی را نیز به خود اختصاص دهند.

این موفقیت ارزشمند را دانش آموزان هنرستان دکتر حسابی (2) میناب به دست آورند. متن سرود این گروه دانش آموزی دو ترانه   با نامهای "خلیج مهربونی" و "گل شقایق" از سروده های من بوده است.کار آهنگ سازی و تنظیم این آثار را نیز آقایان جواد زارعی و محمد غلامی انجام داده اند.

در گفتگویی که با مربیان و دانش آموزان افتخار آفرین داشتم آن ها از اجرای برترشان در جشنواره و استقبال شرکت کنندگان برایم گفتند و البته از بی برنامه گی ها از بیست ساعت در راه ماندشان ،از غریبه آمدن شان و...

امروز سه روز از آمدن این گروه افتخار آفرین می گذرد به جز وبلاگ مدیر هنرستان هیچ سایت یا خبرگزاری در استان این رویداد را پوشش خبری نداده است البته متن های سرود هم مثل سال های گذشته اهمیت چندانی ندارد!!