هرمز نو

دلمشغولی های یک جنوبی

هرمز نو

دلمشغولی های یک جنوبی

موفقیت تازه برای فرزندان میناب

هنوز شیرینی موفقیت عارف و کسب رتبه سوم کشوری او برای مان باقی است والبته شیرینی این رتبه بی شک تا مدت ها برایم باقی خواهد ماند ولی گروه دیگری از دانش آموزان مینابی تحفه ی تازه ای آورده اند آنها که برای شرکت در سی یکمین جشنواره هنری دانش آموزان سراسر کشور به نیشابور اعزام شده بودند توانستند در بین تمام گروه های شرکت کننده از سراسر کشور،عنوان گروه ویژه را کسب کنند و جایزه 25000000ریالی را نیز به خود اختصاص دهند.

این موفقیت ارزشمند را دانش آموزان هنرستان دکتر حسابی (2) میناب به دست آورند. متن سرود این گروه دانش آموزی دو ترانه   با نامهای "خلیج مهربونی" و "گل شقایق" از سروده های من بوده است.کار آهنگ سازی و تنظیم این آثار را نیز آقایان جواد زارعی و محمد غلامی انجام داده اند.

در گفتگویی که با مربیان و دانش آموزان افتخار آفرین داشتم آن ها از اجرای برترشان در جشنواره و استقبال شرکت کنندگان برایم گفتند و البته از بی برنامه گی ها از بیست ساعت در راه ماندشان ،از غریبه آمدن شان و...

امروز سه روز از آمدن این گروه افتخار آفرین می گذرد به جز وبلاگ مدیر هنرستان هیچ سایت یا خبرگزاری در استان این رویداد را پوشش خبری نداده است البته متن های سرود هم مثل سال های گذشته اهمیت چندانی ندارد!!

نظرات 4 + ارسال نظر
سیزدهمین دنده چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://13thrib.blogsky.com

بزرکوار شعری که خواسته بودید با افتخار و تشکر فراوان خدمتتان ایمیل شد.

کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ http://kwh.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان وبلاگ نویس و فعالان فضای مجازی
لطفا در صورت امکان مشخصات زیر را جهت ذخیره وبلاگتان در فضای مجازی استان ومؤسسه جوان ایده هرمزگان برای ما تا 15 شهریورماه به وبلاگ کانون یا ایمیل(hormozganveb@chmail.ir (ویا به شماره پیامک(30004531) ارسال نمایید.
هدف ما از اینکار اطلاع رسانی به وبلاگ نویسان،ارسال پیامک و ایمیل از خبرهای مهم استان،اطلاع رسانی در خصوص برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی که در استان و کشور برگزار می شود،اطلاع رسانی جهت برگزاری همایشهای وبلاگ نویسان استان و ... می باشد.
لطفا در این خصوص همکاری لازم را با کانون وبلاگ نویسان استان هرمزگان در راستای بالا بردن رتبه وبلاگ نویسی و فعالیت در فضای مجازی استان را داشته باشید.
از حسن همکاری شما نهایت تشکر را دارم.
نام ونام خانوادگی
آدرس وبلاگ
ایمیل و شماره تماس
نام شهرستان
زمینه فعالیت در وبلاگ(مثلا:فرهنگی/اجتماعی/سیاسی/اقتصادی/...

ماهی گیر دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ http://mahigirali.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
موفقیت بدست آمده را به شما و همه شهروندان عزیز بویژه اصحاب فرهنگ و هنر تبریک عرض نموده امیدوارم پژواک و انعکاس این رویدادها و موفقیت ها توجه بیشتر مسولین امر را بر داشته باشد.

امین صومعه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ http://azizjan0765.blogfa.com

باسلام وخسته نباشید خدمت استاد شهرجو،بنده یکی از عضو گروه سرود هنرستان دکترحسابی2 هستم بابت اطلاع رسانی وبالابردن نام مدرسه ما بسیار زیاد از شما تشکرمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد